33 yaşıma kadar askerlik yapmadım, e-devlet'de para cezası gözüküyordu, 2019'da bedelli askerlik yaptım ve herşey silindi. Kaçak takıldığım süre boyunca, askerlik şubesi ve polisle hiç problem yaşamadım.