Hocam konudan biraz alakasız olacak ama ben de yaklaşık 1 aydır yoklama kacagiyim bedelli yapma şansım var mı acaba şuan? Bazı kaynaklarda cezanı ödedikten sonra bedelli başvurusu yapabilirsin diyo bazısı yapamazsın diyor. Kafam çok karıştı