Yani o zaman hem adsense, hem adsterra kullanılabilir, bi sorun olmaz sanırım değil mi Ayhan hocam.
CPM değeri gerçekten de 1k gösterime 400 usd mi? Yoksa ben mi yanlış görüyorum. Eğer öyle ise nasıl bir reklam yerleşimi yaptınız ki hocam. Belki bende bir test yaparım. İlk kez bu kadar yüksek CPM görüyorum.
Sitede dönüşüm oranı çok yüksek olduğu için cpm değeri 400lerde oluyor reklam yerleşimine dayalı birşey değil hocam sitede sadece 2 adsterra reklamı ve 2 adsense reklamı var finans sitesi ve hitler tier1 olduğu için adsterra tarafı biraz yüksek.