Merhabalar.

Eskiden çalışmış olduğum iş yerinde patronum, başka bir iş koluna giriyordu ve benden com.tr uzantılı bir domain almamı istemişti ve bu domaini onun üzerine aldım. Patronum çalışmış olduğum şirketi kapattı ve bana vermesi gereken 100bin TL civarında bir ödemesi vardı onu vermedi. Ama bu ödemenin resmi bir izahı yok, resmi yollardan alabileceğim bir para değil. Maaşımızın bir kısmını elden aldığımız için elden olarak aldığımız kısmının tazminatı gibi düşünebilirsiniz. Gel zaman git zaman daha yeni fark ediyorum bu domainin yenileme zamanı gelmiş ve mail gelmese domainin bende olduğundan haberim yoktu, Allah işte Açmış olduğu şirkette bir yerlere gelmiş, bu domaine ihtiyacı olacağını düşünmekteyim. Özetlemem gerekirse bu domaini paramı almak şartıyla geri veririm desem hukuksuzluk yapmış olur muyum? Başım ağrır mı? Bilen, duyan, yaşayan izah edebilirse çok sevinirim.