kiyakdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beslenme sorununuz varsa belli süre mantıklı, en iyi markalar hariç alım yapmayın çünkü kalorisi yüksek ayağına çok kötü içerikle (full şeker) satılıyor
Şeker zaten glikoz? Normal değil mi?