Selamlar,
Şu an net maaş aldığım bir şirkette çalışıyorum. Şirket değişikliği yapacağım, yeni geçeceğim şirket brüt üzerinden maaşı yatırıyor. Brüt üzerinden de bildiğiniz üzere her ay bir miktar elinize daha az net para geçiyor. Ben Ağustos gibi iş değiştirdiğimde vergi dilimim sıfırlanıp en üst miktardan mı başlayacağım yoksa Ocak'ta mı sıfırlanacak bu konuda net bir cevaba ihtiyacım var. Net cevap verebilecek muhasebeci varsa ücretli olarak özelden görüşebiliriz. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Selamlar.
Bildiğim kadarıyla Ağustos dilimindeki vergi diliminden devam edersiniz, ancak şöyle bir şey var, artık firmaların çoğu vergileri kendi içinde hallediyor, yani çalışanlara vergiyi yansıtmıyor, işe gireceğiniz yerde ik sorumlusuna bir danışın isterseniz.