katılıyorum
tasarim ister kanva olmasin
site ister wordpress olmasin
icerik ister ai olmasin
tatlı ister şeker olmasın
2 cumle duymus bu gibi kaliplar ile ben isi biliyorum havasi vermeye calisiyorlar.
kardesim adam ortaya seni tatmin edecek is çıkarıyor mu? o zaman birak nasil ve neyle yaparsa yapsin.
canvadan devam edeyim, b*k ayan tasarimcilarin bile isine gelince bal gibi kullandigi platformdur. amerikayi yeniden kesfetmeye gerek duydurmayan kütüphanesi var. 500 liraya is iste sonra kanva kullanma oldu paşam adam 2 gun sana sifirdan tasarim + 50 revizyon falan yapsin 500 liraya. 3 liraya 100 kelime ister ama ai olmasin 5kya ozel tasarim site isteyen falan var, süzme...
böyleleri genelde isten anliyorum bak haaa ona gore imaji verip günün sonunda d0landiriliyor zevkten 4 köşe oluyorum