Herkese selamlar;

Özellikle grafik tasarım alanında açılan bir çok konuda
- Kanva tasarımı istemiyorum
- Canvada yapılmasın
- Kanva olmaz

gibi ibareler ile açılan konular görüyorum. Şimdi şunu söyliycem bu tip konu açan arkadaşlara, arkadaşlar canvanın ne olduğunu bu kadar iyi biliyorsanız neden tasarımları siz yapmıyorsunuz?
Kanva bir grafik tasarım aracıdır. Ve doğru kullanıldığı taktirde sizin istediğiniz bir çok sonuca ulaştıracaktır.

Şahsen bu güne kadar yaptığım bir çok tasarımı %100 kanva kullanımı ile yaptım ve teslim ettim. Müşterilerim ise her zaman çok beğendiler. Hala da beğenirler.
Şunu demek istemiyorum tabi ki, sadece kanva yeterli gelmiyor bazı alanlarda, bunlarda illa ki başka araçlarda kullanım yapıyoruz ps gibi vegas gibi after effect gibi....

Yani kanva'da yapılsa ne yapılmasa ne sizin için? Siz sonuca odaklanmak yerine, aracı programa odaklanmışsınız.

Grafik tasarım mesleği programa değil, programı nasıl kullandığına bakar kalitesi.
Bunu bilmeyenlerde burda bazıları grafik tasarımcıyım diye geziyor, bazıları da iş veriyor işte.

Yeri gelir PS kullanırız yeri gelir Kanva kullanırız yeri gelir işinizi paintte çözeriz. Ve Beğendiririz de.
Derdiniz nedir anlamadım?

Kanva grafik tasarımcılar için kurtarıcı bir programdır. Basit arayüzü sayesinde bir çok işlemi kusursuzca yapabilirsiniz. Kendinizi geliştirirseniz de başka programa ihtiyaç duymazsınız. Hatta PS mockup şablonları bile çıkarırısınız. Videolar düzenler, edit yaparsınız.
Tamamiyle hayal gücü ve yetenekle alakalı bir durum.

Neyse öfkemi döktüm, var ise öfkesi olan alta bekliyorum...