Alıntı
Evet 3 yıl kaçak kalıp sonra başvurdum. Zaten 3 yılı doldurmamın sebebi bu. Yoklama kaçaklarına bedelli affı gelmesini bekledim. Af çıkınca da maddiyatı toparlayıp bedelliye başvurdum.
3 yıl boyunca hiç çevirme, gbt falan yakalanmadınız mı? Ben 2-3 ay sonra başvurmuşsunuz sonra gitmişsiniz gibi anladım önce.
Aftan yararlanmışsanız bence herhangi bir cezai işlem uygulanmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Umarım en az zararla çıkarsınız işin içinden.