MrAudax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam çevremde kullanan birkaç arkadaşım var uzak durmamı şiddetle tavsiye ettiler en son onlarda farklı iss'ye geçtiler. Destek çok kötü diye bildirdiler
hocam türktelekom altyapısını kullanan bütün firmaların desteği kötü diye biliyorum. Hepsi sıkıntı çıkana kadar iyi, sıkıntı çıkınca kötü