Dün sipariş ettiğim tavuk pilav sonrasında gece bir anda kusma ve ishal oldu. 3-4 defa kustum. Şu an iyi gibiyim, herhangi bir kusma yok sadece ishal var. Ne yapmamı önerirsiniz? Ayrıca satın aldığım restoranı da şikayet etmek istiyorum.