Arkadaşın söylediği gibi ben de benzer durumları yaşadım. Altyapı kötü olduktan sonra modemin hiçbir farkı olmuyor. TürkNet, sosyal medyada tanınmadan önce uzun yıllar kullanıyordum ve bu süreçte benzer sorunları yaşıyordum. Modem veya internet sağlayıcısı da önemli olmuyor çünkü Telekom'un sağladığı altyapıya bağlı. Sonra bina kablolarına bağlı. Bina girişindeki kutuya bağlı. Modem aşamasına gelmeden önce birçok faktör var
Ben kabloyu kendim çektirdim, yetmedi dilekçe verdim ve bize sağladıkları bina kutusunu yenilettim. Sokağın karşısındaki komşum bile uyanıklık edip boş port var diye benden havadan kablo çekmeye çalıştı, sırf kutu yeni diye. Onu bile şikayet ettim ve kaldırttım. Sonra modem aşamasına geldim ki verilen hizmet fiber altyapısı olmadığı için orta düzey bir modem bile fazlasıyla bana veri sağlayabiliyor.