Hayırlı olsun. Allah bir ömür boyu mutlu etsin.
Düğün yapmayarak da çok doğru bir karar vermişsiniz.
Birileri hoplayacak zıplayacak diye boştan yere yapılan bir masraf artık.
Onun yerine evinizi düzersiniz.
Çok teşekkür ederim, yaklaşık 30 kişilik; ailelerimiz ve yakın çevremizle bir nikah töreni yapacağız inşallah. Dediğiniz gibi 3 saat eğlence için 3 yılımı ipotek etmeye hiç gerek yok.