Piyasaya yeni çıkmış 21.500'e satın aldım diğer sitelerde ortalaması 25 Bin civarı aynı zamanda x10+'ı yani 1 alt modeli olan'ıda 25 binlerde, Çok fazla araştırdım f/p ürünü gibi geldi bana kullanan veya araştıran varmı nasıl sizce? verdiğim paraya değermi.