İlk tercih istedigimiz okul gelmedi ama 2.tercihte puanina gore kismen nitelikli bir sosyal bilimler lisesine yerlesti.Burada 1 yil yabanci dil hazirlik yani 1+4 okuyacak.Ogretmenleriyle de gorustugumde en azindan 1-2 yil devlet okulunda cocugu gozlemledikten sonra ona gore karar verin dediler.Bakalim bi gozlem yapacagiz.Duruma gore dersane veya ozel ders takviyesi yaparak destek olmaya calisacagiz.Tabi burda hersey cocukta bitiyor.Destek verek fikir paylasan herkese tesekkur ederim.