Phion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
millet ne kadar çekemez fesat bencil olmuş ya hepsi siteyi kötülemiş yok 45 dolara alınmış yok dandik siteyle nasıl aldın demiş yazık bu türk insanına artık toprak kirlenmiş kimse kimsenin başarılı olmasını istemiyor hale bak yazıklar olsun hayırlı olsun deyip geçin neden bencillik yapıyorsunuz siz yatırım alamadıgınız için mi? var sayalım almadı kendini kandırsın bizide kandırsın ee eline ne geçmiş oluyor bazı şeylere he deyip geçmek lazım bu kadar kıskanç bencil olmayın
kıskanç bunlar ben onlar adına arkadaştan özür diliyorum fazla abartmışlar 45 dolar değil 5 dolarlık diyorum, hatta free bile olabilir çay molasında yapılmış bir sayfaya benziyor zaten uzantılar bile htaccess üzerinden düzeltilmemiş neyse herkes ekmeğinde yatırım için tebrik ederim seni buradan çok güzel bir proje gibi durmakta projenize yatırımcı arıyor musunuz ?