Bunlar işini tam olarak görmez birde ekran kartları dahi yok, işlemcileri çok eski. Biraz daha ekleyebilirsen 15kya bırakırım. Seni aşıyorsa en azından 1050 veya amd nin ekran kartlı olanlara bakabilirsiniz
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...tx-3050ti.html