Arkadaşlar hazır script olması bir projenin başarılı olmasına veya yatırım almasına engel değil. Düzgün bir proje ve yol haritası ile elbette gerçekleşebilir.
Ancak arkadaşın yeni üye olması zaten direk kendinden şüphelendiriyor.

Support kısmı bile düzenlenmemiş bir script ile yatırım almak ise zaten direk saçma geliyor. Ya bizi koparıyorsunuz ya da yatırımcıyı koparmışsınız.