ahmedfiratc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba hocam ben yılda 30-40 tane kat irtifakı kuruyorum ortalama.

bina şuan ne aşamada. içinde oturuyor musunuz, eski bina mı?

yoksa yatırımlık topraktan daire mi aldınız?

bina ne zaman yapıldı, şuanki durumu nedir, siz hangi aşamada aldınız bunları yazarsanız daha düzgün bilgi verebilirim.
Merhaba hocam.
Öncelikle teşekkür ederim.
Eski bina içinde oturuyoruz.
25-30 senelik bina
15 sene önce aldık.
Bina temelinde çalışmış bir kişiden aldık. Bildiğimiz kadarıyla arsa sahibinin ve bina temelinde çalışmış iki kişinin 1/4er payı var. Diğerlerinin toplam 1/4 payı var.