Merhaba
Tek çare İzale-i şuyu davası kalmış.
Devlet arsanızı sizin için açık arttırmaya çıkartacak, tek handikap; bu açık artırmaya dileyen herkesin girebilmesi ve teklif verebilmesi. Arsa da hisseniz olduğundan dolayı teminat ve ihale kayıt ücreti ödemeyeceksiniz.
Arsa ederinin 3 4 katını teklif ettiyseniz, yüksek ihtimalle ihaleyide siz kazanırsınız.
Arsanın büyük çoğunluğu da sizde nasıl olsa ihale fiyatının 3/7 lik kısmını ödeyip Arsanın tamamına sahip olabilirsiniz. Yanlış bilmiyorsam ya vergi ödemeyeceksiniz ya da arsa da hisseniz olduğundan az vergi ödersiniz. Bu durumda da hisse sahipleri dışında arsa çok değerli veya ileride değerlenecek bir yer değilse kimse ihaleye girmez diye düşünüyorum.