ne alaka hocam adamların hissesi yüzde 25 ise tapu da 1/4 şeklinde yazması gerekir zaten.
bakın bizdeki bir tapu örneği. büyük rakamlar arsa paylarının eşit olmadığı ve çok hissedar olduğu durumlarda çıkar. ama yine de sayılar en küçük şekilde yazılır.
hisse yazılırken pay payda mümkün mertebe en küçük olacak şekilde yazılır. bu ikinci attığım tapunun hissedarlara satışlarını ben yaptım.
Hocam şöyle söyliyim sen olayı yanlış anlamışsın senin örnekte gösterdiğin bir bölü ikiler arsadaki payını göstermez tapudaki payını göster ben de arkadaşımıza arsada ne yazdığını kaç metrekarede kaç hissesi olduğunu sordum onun dışında tapu da kendi içinde hisselere bölünüyorsa o başka bir şey zaten yani tapuyu görmeden bir şey diyemem