Kat irtifakı kurmak için ne yapılması gerekmektedir? Google üzerinde çok bilgi kirliliği var kusura bakmayın.
merhaba hocam ben yılda 30-40 tane kat irtifakı kuruyorum ortalama.
bina şuan ne aşamada. içinde oturuyor musunuz, eski bina mı?
yoksa yatırımlık topraktan daire mi aldınız?
bina ne zaman yapıldı, şuanki durumu nedir, siz hangi aşamada aldınız bunları yazarsanız daha düzgün bilgi verebilirim.