Tel çekmesine çekeriz de kimin hakkının nerede oldu belli değil bi tarafı asfalta bakıyor diğer tarafı dağa dönük biz yola donuk tarafını alsak kavga çıkar dağa dönük tarafı alsak kötüyü biz almış oluruz
Hocam tel vs
çekemezsiniz bu hayatınızın hatası olur, sizin yapacağınız her şey verdiğim linkte yazıyor. Siz dava açacaksınız "Bu tarımsal arazinin bütünlüğünü korumak istiyoruz ama hissedarlar iştirak etmiyor diye. (Nokta)
Edit: Olayın can alıcı noktası, bu taşınmazın tarımsal arazi vasfı.