tamamen şubeye göre degişiyor.kendimi bildim bileli kargolarla içli dışlı birisiyim,yedigim çigköfteye kadar netden alırdım yani o derece.o an yaşadgım yerdeki hangi kargo şubesi daha iyi,bunu zaman gösteriyor.atıyorum mesela aras kargo tarsusta muhteşem miş,keşke hepsi bunlar gibi yapsa işini diyorum.sonra elbistana taşınıyorum,aras kargo ile mal gönderiyoruz diyenleri kara listeye alıp bidaha onların ürünlerini direkt es geçiyorum.sonra adanaya taşınıyorum,aras kargo yine iyi