Onuda esnaf düşünsün ben mi düşüneceğim ortada mükemmel bir hizmet var yıllardır cebimde bir balya para taşımıyorum banka kartı ile ödeme yapıyorum gelir gider belli banka istatistik tutuyor nereye harcama yapmışım görebiliyorum. Sigara, alkol vs aldığım zaman üzerine komisyon koyanlar olursa bir daha oradan alışveriş yapmıyorum marketten alıyorum adam fazladan 3-5 lira almak için 500-1000 liralık alışverişide elinin tersiyle itmiş oluyor.