Diğer ortaklar memnun olsaydı bence çıkan arkadaşın payını alırlardı. 600k verip %10 ile ayda 18k kazanmak pek mantıklı görünmüyor bence de. Ölü yatırım olan faizden bile daha az arkadaşın dediği gibi.
Ben de fonlara yatırım yapardım %10 alıp uğraşacağıma. Hiç çalışmadan temiz para.