Türkiye'nin çeşitli yerlerinde namaz kılmaya giderken camilerin tuvaletlerinde abdest almak zorunda kalırsam ben de hiçbir zaman para istemediler yalan söylüyorsun.
İstanbul ve çevresinde kaç tane cami dolaştıysam en fazla 5 TL alıyorlar.
Üstadım yurt dışında kilisye bile gitsen tuvaletini ücretsiz yaparsın, soygunculuğa ne güzel alışmışsnıız