ödenilen ücrete karşılık hizmet görmek istemek suç olmuş sanırım

olay yeri cami diye korkmayın arkadaşlar,camideki bi olumsuzlugu belirtince kimse dinden çıkmaz.cami tuvaletleri genelde pis,para alıyorsa temiz tutması gerekir.bu kadar basit...temiz yerlerde var,onlarıda tebrik etmek gerek ki bizim elbistanda benim ürekli gittigim 2 cami vardı.onlardan birisini xxx götürüyordu,digeri her zaman tertemizdi.ben mecbur kalmadıkca pis olana gitmezdim çünkü ikisinede aynı parayı veriyorum,neden pislik içinde gezeyim.parayı alan bi hacı amca vardı,onada bunu hep söylemişimdir,istedigi parayı verirkende hiç gocunmadım,tebrik ettim.
zamanında caminin halıları kokuyor dedim diye çarpılacaksın demişlerdi. Abi anlamıyorum bu kafayı, yahu Allah'ın evi diyorsun, bakmıyorsun, özenmiyorsun. Her secdeye gittiğimde ben o kokuyu çekmek zorunda mıyım, kıldığın namaza da kusur getiriyor bu defa. Her çıkışta camiye yardım diye para topluyorsan o halıları da düzenli temizleteceksin