%10 ortaklık ile hiç bir karar alamazsın. Sadece para alıp çekileyim desen faiz zaten 600kya 25k veriyor anapara da cebinde kalıyor. Sadece gelire değil gidere de ortak olacaksın. Amorti süresi ortalama 3 sene. Bana göre çok saçma bir yatırım bu.