Bunda bir sakınca yok bence. Neticede yarın para lazım olduğunda bankaya gidip kredi alacaksınız. Bankada para olsun ki siz de yarın siz veya işvereniniz sorun yaşadığınızda yardımcı olabilsin. Zaten ödeyeceğiniz şeyin fiyatı değişmiyor nakit de versen kart da geçsen aynı para cebinden çıkıyor