Deltadijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir camide abdest almak için para alınmaz bariz yalan konuşuyorsun..

Birde hepsini katmışsın ama bütün camiler pis değil artık sen camiyemi başka bir yeremi gidiyorsun bilemeyiz sağına soluna bi bak derim gittiğin yer için.

Kalmışki görevli birine sorununu iletseydin yardımcı olurlardı illaki.
ortadaki mesajları okumadım,orada böyle bişey yazdıysa arkadaş görmedim yani.ama ilk mesajında abdest alıcam,benden para istiyorlar dememiş arkadaş.cami tuvaletini kullanıcak ve cami tuvaleti paralı.ve bu yalan da degil,çocu cami tuvaleti paralıdır.