Aslında youtube'a hobi olarak başlasam da, yaptığım videolara harcadığım zamanın karşılığını alamadığımı görmek hevesimi kırıyor. İlk 6 aydan sonra yükselme başlanır dendiği için dayandım. 8. Aydayım. İlk aylarda 10 15 izleniyordu sonuçta yeni kanaldı moralimi bozmuyordum haftada 2 uzun video 1 shorts video salı cuma 19:00 şeklinde ilerliyordum. Ancak video editleri ve scriptleri çok zamanımı aldığı için 1 video 1 shorts'a indirdim. Daha sonrasında 1 arkadaşın uzun video yükleyen kanalların shorts yüklememesi ile ilgili bir paylaşımını görünce r10'da sadece 1 video'ya indirdim. İstatistiklerim cidden çok garip. 8 aydayım ve 444 abone kazandım toplamda. Son 1 ayda yüklediğim videolar 500 1000 arası izlenirken son 2 haftadir attiklarım 50 100 arası zar zor görür oldu. Ben cidden anlamıyorum önerilmiyormu sorun başka mı. Pes etmeli miyim devam etmeli miyim kararsızım.
olmuyorsa zorlamanın anlamı yok, pes etme diyenler senin zaman kaybını telefi etmeyecekler, shorts için %50 üzeri izlemeyi tercih edenler, %80 üzeri izleme süresi, yüzde 2 like, binde 2 abone gelmiyorsa o kanal tutmamıştır yeni bir serüvene başlamak mevcut zaman kaybından iyidir, 2 ayda 6 tane kanal değiştim 10 bin izlenende vardı 500 izlenende sonuçta arayışa devam etmek lazım.