Konu
Kart Kullandıkça Paramız Bankaya Gidiyor
27-07-2024, 17:21:18
#6
K4HR4M4N
Gelistirici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Komisyonu banka almaz, pos cihazı alır.
Siz bir market yada bakkala girdiğinizde (bakkal vergi ödüyorsa), kart ile de ödeme yapsanız nakitte ödeseniz cebinizden aynı para çıkar.
Komisyonu pos cihazı alır derken? Pos cihazı bankaya ait değil mi? Bilmediğim bir durum mu var bu konuda?
Nakit karttan 100TL çekim yaptığımızda bakkalın hesabına 100TL mi geçiyor yoksa banka komisyonunu düşüp 95TL mi geçiyor?
İşin vergi kısmından bahsetmiyorum...