K4HR4M4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herhangi bir post görmedim hocam. Türkiye'de neden yok onu anlamadım? Bankalar komisyon almıyor mu banka kartını postan çekince?
Komisyonu banka almaz, pos cihazı alır.
Siz bir market yada bakkala girdiğinizde (bakkal vergi ödüyorsa), kart ile de ödeme yapsanız nakitte ödeseniz cebinizden aynı para çıkar.