Kredi kartı kullanmanın bir sebebi var ama banka kartı kullanımı özellikle pandemide çok arttı.
Temassız özelliği ile artık tamamen hayatımızda ve nakit kullanımı ortadan kalktı diyebiliriz.
Banka kartı kullandığımızda neler mi oluyor?
100 TL Paramız var,
Bakkala gittik, 100TL'lik alışveriş yaptık. Ortalama %5 komisyon aldı banka bakkaldan.
Bakkal manava gitti. 95TL'lik alışveriş yaptı. Banka %5 komisyon aldı manavdan.
Manav berbere gitti, sakal traşı oldu, 90TL'yi çekti postan. Berbere kaldı ortalama 85TL
Bu şekilde 20 işlemde bizim 100TL'nin tamamı bankaya gitmiş oldu.
Umarım 0,5 - 1 arasında komisyonları yeniden görmemiz ümidi ile...