Konu
Siz olsanız ortak olur muydunuz?
27-07-2024, 14:36:40
#24
delikanli53
ortak/cılık biraz vıcık iştir. ben olsam yapmam. bir yere gideceksin niye gidiyorsun kendi gider seni göndermez sen gidersin onu göndermezsin. 123 derken arada tartışma başlar. hisse adedi büyük olan her zaman kafa tutar. sürekli sorun yaşarsın.