Bence ortaklık kötü diyenlerin ortaklık algısı "bir ortağımla görüşüp dönüş yapayım" cümlesindeki ortak ile aynı.

Yeni nesil kahvecilerde her şey resmi zaten, 100% resmi işerde ortaklık açısından bir problem olmayacaktır.

600 bin TL önemli bir miktar değil, iyi bir lokasyonun 2-3 aylık kira parası.

Asıl mesele %10'da. 600 bin TL verip 10% almaktansa, imkan varsa 1 milyon ve üzerine çıkıp %30 civarında koşturmak daha mantıklı olacaktır.