Aşağı yukarı aynı zamanlarda başlamışız, istatistiklerim seninki kadar bile değil ama ben pes etmiyorum çünkü rakipleri araştırdığımda patlayanlar genelde 1-1,5 sene sonra patlamış o yüzden yüksek rekabetlerde iki yıldan önce pes edilmez.

short meselesine gelince aynı konu üzerinden her iki türden de yürümek lazım olmaz diyenleri dinleme