Ortaklık işleri çoğu zaman kötü bitiyor hocam 2. olarak %10 komik bir rakam gidip hiç para yatırmadan asgari ücret ile bir işe girseniz aynı parayı alacaksınız zaten hem o parayı o işe yatırmak hem acaba işletme batar mı durumu çok risk barındırıyor üstüne üstelik 20k tl için o stres e değer mi bilemiyorum