Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Ortaklık iyi birşey değil

%10 ortaklik değil hamallik olur
Zaten bunu belirtmiş şehir dışı vs
600k para alip sizi kafede bedava çalıştırma derdine klasik bir olay buda.

600k her halükarda kafe açmak için yeterli sermaye
Batiracak paraniz varsa açıp batirin en azından tecrübe etmiş olursunuz.
Hocam kafe değil de direk Mackbear Coffee, ayrıca detaylarda ben hiç koşturmuyorum büyük hissedar sürekli orda o bakıyor işlere demiş. Ben sadece aylık paramı alıyorum demiş.