Aslında youtube'a hobi olarak başlasam da, yaptığım videolara harcadığım zamanın karşılığını alamadığımı görmek hevesimi kırıyor. İlk 6 aydan sonra yükselme başlanır dendiği için dayandım. 8. Aydayım. İlk aylarda 10 15 izleniyordu sonuçta yeni kanaldı moralimi bozmuyordum haftada 2 uzun video 1 shorts video salı cuma 19:00 şeklinde ilerliyordum. Ancak video editleri ve scriptleri çok zamanımı aldığı için 1 video 1 shorts'a indirdim. Daha sonrasında 1 arkadaşın uzun video yükleyen kanalların shorts yüklememesi ile ilgili bir paylaşımını görünce r10'da sadece 1 video'ya indirdim. İstatistiklerim cidden çok garip. 8 aydayım ve 444 abone kazandım toplamda. Son 1 ayda yüklediğim videolar 500 1000 arası izlenirken son 2 haftadir attiklarım 50 100 arası zar zor görür oldu. Ben cidden anlamıyorum önerilmiyormu sorun başka mı. Pes etmeli miyim devam etmeli miyim kararsızım.