Siz de haklısınız evet onu da düşündüm ama hem faiz, enflasyon bu şekilde illa ki kalmayacak bir gün hiç olacak, hem de faize para atmak bana nedense hiç kârlı gelmiyor, inanç kaynaklı değil. Hem reel bir sektör ve işletme oluşu hem de daha önceden de söylediğim gibi biraz bana "hoş" gelen bir sektör olduğu için girmeyi düşündüm.
Yoo asla faize para yatirmayinno en ölü yatirim zaten. Ama bakin ölü yatirim kadar bile kazanç saglamayan bir oneri bu. Buna hiç yatirmayin. Yillarim yatirimla gecti benim. forumda yaptığım isleri, melek yatirimlarimi, finansal yatirimlarimi bilen arkadaslar var. Size nacizane tavsiyem borsa ama asla hisse degil. Fonlara yatirim yapın. Sürpriz hisselee gibi 600 bin liranizi 1 yilda 6 milyona cikaramazsiniz ama rahatlikla 1.5 - 2 milyon yapılır. Herhsngi bir fonun 1 yillik getiri % lerine bakın. Ne demek istedigimi anlarsiniz. Mesela isbankasi veya akbank fonlarina bakin hemen simdi. Son 1 til getirileri %70-80 den baslar ve %250 lere ulasan fonlar vardır.