erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size aylik 15 20 bin tl kar payı verecek 600 bin tl karşılığında. Degmez ki. 600 bin liranin faizi dahi aylık 30 bin tl yapiyorkennbanka faizindne bile daha az kara yatirim yapmak bana cazip gelmedj ki o paraya daha küçük capli kendi isletmenizi kurarsiniz.
Siz de haklısınız evet onu da düşündüm ama hem faiz, enflasyon bu şekilde illa ki kalmayacak bir gün hiç olacak, hem de faize para atmak bana nedense hiç kârlı gelmiyor, inanç kaynaklı değil. Hem reel bir sektör ve işletme oluşu hem de daha önceden de söylediğim gibi biraz bana "hoş" gelen bir sektör olduğu için girmeyi düşündüm.