Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok kolaydır
Başkalarına hava parası vereceğinize o parayı kendi işinize yatırırsınız.

İşi bilmiyorsanız zaten ha hazır iş yeri ha sıfır iş yeri. Farketmez. Batar.
Kendime ait şu anda çok büyük bir yerim var aslında, bu da bilmediğim bir işti başlangıçta, yine işletmeciyim; orada da işletmeci olacağım. Uğraşsız bir işe yatırım arayışımdan dolayı aslında aklıma yatıyor, tabi uğraşsız olup olmadığını henüz bilmiyorum. Aslında forumdan fikir almak isteme sebebim çok garip şekillerde insanların başına pozitif/negatif çok fazla şey geliyor ve her insanın birbirine katacağı şeyler vardır düşüncesiyle açtım. Ben tamamen size katılmamakla birlikte (batar sözünüze istinaden) temkinli davranmaktan yanayım zaten. Sonuçta hiç tanımadığım insanlarla ortaklık yapıp, hiç daha önce bulunmadığım bir sektöre gireceğim.