Öncelikle google yorumlarına bakmayın hepsi sahtedir. Daha sonra saç analizinizi nasıl yapıyorlar buna bakın eğer eline direk kalem alım çiziyorsa başka yer bakın. Daha önceki çalışmalara bakın 3-6-12 aylık değişimlere ve bolca sonuç olsun. Kasap gibi çalışan, klinik olmayan ortamlarda ekim yapanlardanda uzak durun. En az 5-10 yıllık firma olmasına özen gösterin eğer saç çıkmazsa dava edip paranızı faizi ile geri alabiliyorsunuz emsal kararlar var. Buna göre bakın bi derim ben ektirdim sağ taraf az gür sol taraf ise seyrek çıktı kötü deneyim oldu.