Merhaba
Türkiye'de zırt diye antibiyotik yazıp git bir hafta iç sonra gel diyorlar. Okudukları başka şey yok. Antibiyotik iyi değildir. Mantar gibi başka ters reaksiyonlar da veriyor.

Mihek, çay sodası, tuzlu su (Türkçe karşılıklarını bulun) gargara yapmak yeterli. Özellikle çürük diş tarafını iyice basınç uygulayarak. Artı olarak irini kurutmanın yolu gerçi burada çok çok pahalıdır ama aslında kuruşa satılan bir şey, oksijenli su. % 3'lük hidrojen peroksit. İrini yani sizin dediğiniz iltihabı kurutuyor. Ayrıca, geçici aürı kesici olarak ilaç değil mentollü diş macunu bire bir dermandır. Yanmış kibrit başlığı da aynı.
Ardından eğer dolgu yapılarak kurtarılacak değilse mutlaka çekilmelidir.