Apse ağısından öldüğüm zamanlar oldu. Antibiyotik etkisini göstermeye başlayınca geçecektir. 2-3 gün sürüyordu sanırım. Bu sürede iyi bi ağrı kesici kullanın. Benim geçtikten sonra gidip çektiremedim hep öyle geçiştirdim.