Ağrısından 2 gündür öldüm . ne yemek ne başka birşey dilim deyse bile ağrayacak derecede doktor çürümüş dedi . antibiyotik verdi . bu çürük iltihapdan oluyor . bildigim kadarıyla 1 hafta kadar antibiyotik kullansam . o çürük kaç gün sonra tekrar iltihap kapar doktor bana 18 güne randevu verdi . 18 gün bu dişle ne yapacam . ondan merak ettim antibiyotik diş ağrısını bir süre geçirirmi ?