Konuya yazan herkese teşekkürler, özellikle gecenin köründe açılmış olunan konuya o saatte cevap veren firmalara öncelik verilecektir. Burası üzerinden de hizmet verdiği için buraya da olması gerektiği gibi özel ilgi alaka gösteren arkadaşlara teşekkürler. Aynı anda birkaç firmayı deneyimleyeceğiz sonrasında da tecrübelerimizi burada belirteceğim.
Son olarak konu altına yazan firmalardan bazıları tam olarak yukarıda saydığım şekilde canlı desteğine yazdığımız halde cevap alamadık veya ödeme yaptık ama faturayı onaylatmak için peşinden koştuk. Allah akıl fikir versin. Hizmet verdiğiniz, para kazandığınız formu daha fazla önemsemenizi tavsiye ederim.
İyi forumlar.