Allah sabır versin, bu işe bir dur diyen de yokki. Devlet bi bünyesine katsa şu işleri çok güzel olacak, ev sahibi kiracı muhattap olmadan para transferleri devlet tarafından yönetilsin. Evini kiraya mı vereceksin? devlete başvuru yap, Ev mi tutacaksın devlete başvur onlar halletsinler. Bireysel kiralama yasaklanıp ağır cezalar getirilsin, bak o zaman aldıkları paradan vergisini kaçıranlar olacak mı. Yıllık belli oranlara göre devlet zammı yayınlar, ne ev sahibinin sesi çıkar ne kiracının herkes işine bakar.